Alex = Njursten

Herregud, jag vakna halv 2! Tack vare att Alex ringde i och för sig. Hon kom med dåliga nyheter. Hon skall inte vara med idag och fira nyår för den jäveln fick njursten inatt och kan inte pissa utan att de gör väldigt ont :/ fyy va hemskt. Kommer ihåg när min katt Felix fick de. Men tjockis, hur go som helst... blev 2 år och fick de. Han skrek som fan när han kissa, stackarn.

Aa iallafall det var la tråkigt, att det bara kan komma sådär också.

Nu måste jag börja göra mig iordning, har duschat iallafall ;D Vi skall ju vara på ramberget innan 5 så man hinner se Gp's raketer! Sedan får jag och Andrea laga massa mat. GOTT! :D


Asnice! :D GÖÖÖÖTEBOORG!



peace!

Kommentarer
Postat av: khaty

vsg vgd?

2009-12-31 @ 15:01:05
URL: http://khaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0