Ännu en trevlig dag på stan

Nu är det natten ;D

Kom hem för en liten stundsedan. Vi såg ju på filmen "Eden Lake" Åhh gud säger jag bra, jävla ungjävlar!! Faan blir ju nervös :O Den var la bra i sig men usch hemsk ändå.

Vi sprang omkring på stan innan för att hitta det sista till nyår. Jag köpte till mig; En paljett-tröja, boots, smycken. huum ja det var la det hahaha. Sedan köpte jag även ett ledbandsstöd! Vilket är väldigt behövligt, jag har jämt problem med handleden, får se om detta hjälper.

Träffa även Jossan possan en snabbis i stan, hon handla lite smått sen lämna hon mig :/ Men fick iallafall bilderna som är överförda till datorn nu (har även fört över mina bilder till usb.et) Göttgött då var det gjort, här skall framkallas!

HAHAHA åhh,  måste bara berätta en rolig sak :D
Jag, Alex och Jimmy drog in på Foji in mot små timmarna och då skulle Alex testa några plagg. Jag visste inte riktigt vilket omklädningsrum hon gick in i så jag chansa eftersom jag såg en brunett gå in där. Så jag sticker upp mitt huvud och säger "TITTUT" HAHAHAHAAHAH ehh hehehe fel person!!!! :O Alex vafaan, du skulle vara där ju.. Lite pinsamt men väldigt kul!

Imorgon hoppas jag det blir en trevlig dag/kväll/natt :D OHH HARREGUD, nu höll jag på att glömma en sak. BÄRSEN! In i kylen nu.. mina små ynkla goa saker.. Mmm-m

Huum, det var nog detta jag hade att komma med inatt ;) HAHA


Plus lite bilder från Thailand














ÅHH Jossan, Jag vill verkligen åka igen.. skall vi?



peace!

Kommentarer
Postat av: ida myrin ♥

va söt apan va :D

2009-12-31 @ 01:17:05
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0