BLÅSA!

Jag har fått en fruktansvärt ond blåsa under tung spetsen! Den kommer åt tänderna hela tiden och då svider det som faaen! Virus blåsa eller har den bara tittat fram för att han ville? Hoppas bara inte jag blir sjuk. Huum, det var rätt längesen jag faktiskt var förskyld nu :O Jag brukar vara det jämt, snorig och eländig! Men ne, klarat mig genom hela december. Har dock allergi som kan påverka lite ibland men det är inte samma sak! :D


Linda kommer snart och då skall vi vara med Milla och Helen. Vi skall antaglien se på film eller något. Så spännande haha, längesen jag var med alla dessa på detta vis. Trevligt trevligt! :D

Nej, men nu skall jag ta och pissa ner toan lite och Linda kommer nog strax där på ;)




peace!

Kommentarer
Postat av: N I L M A

uh, blåsor i munnen är skit :(



sv: ja men det är första gången vi är så många ju, hehe. det blir säkert mysigt med en liten nästa år! det blir väl leo som får posa med luvan hos oss i år :)

2009-12-21 @ 23:05:59
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0