CHOPCHOP

chop chop :D
Jag kom nyss hem efter att sprungit omkring i stan tillsammans med Linda ;D Vi hitta en julklapp till hennes mamma ganska fort eftersom att jag var med såklart ;D HAHA

Jag vet nu iallafall vad jag skall ha på julafton för kläder. Himla bra!! köper vi imorgon och ävens mamma sista julklapp. Kan verkligen inte komma på ngt annat till Bebben än det jag köpt. Det får duga helt enkelt :)

Nu låter jag väldigt tråkig känner jag haha.
Huum.. imorgon skall jag hem till Helena efter att jag vart i stan så skall vi spela bingolotto! Det är enda gången på året jag spelar det och de är på uppesittarkvällen varje år dagen innan julafton. Mysigt... faktiskt haha. Helen, jag är nog en kärring! "Charmigt, en trevlig kille de där"


HAHAHA suck..



peace!

Kommentarer
Postat av: HELEEN

HAHA! "jaa. trevligt kille den där!"

2009-12-23 @ 13:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0