Då var det de här med rubrik...

Alex ringde och väckte mig 10.40 imorse! Åh gud så tidigt -.- Men jag tog mig upp, hoppa in i duschen och mötte henne lite över 12 i stan. Alex fick för sig att köpa en dator så hon kolla omkring.
Inne på Siba var det en utländsk gubbe som jobba och han ställde sig bakom mig, JAG HÖLL PÅ ATT DÖ! Fyyfan så illa han lukta, sån vidrig stank.. svettgubbe! Han borde få lite hygienartiklar i julklapp iallafall.

Inne på Elgiganten så var det en trevlig snubbe som hjälpte oss, han låg på samma nivå som alex så han var ganska kul haha. Efter många om och men så kom Alex fram till ett beslut...
...det blev en Mac.
En dator som jag inte förstår mig på, så jobbigt.. förstår ju ingenting HAHAHA.

Natalie springer in i mitt rum och säger "den här kan ni inte"!
- Ettan vann, tvåan vann, trean tappa byxorna och baaajset raann

Nejj gud va jag mår illa, måste äta något snart och det är snart!!!


peace!

Kommentarer
Postat av: Justine

MAC SKA DE VA!:D

2009-12-11 @ 16:17:53
URL: http://justineboonyai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0