En spännande dag med Andrea

Har hängt med Andrea idag, bjöd henne och Niklas på lite marabou choklad så snäll som jag är :)
Vi åkte in en snabbis till stan för att hålla Alex lilla sällskap.. man ställer ju upp ;) Hon ville ha fixat sin mobil men hon kunde visst fixa det själv på bara några sekunder på datorn ;)

Efter vi lämnat henne drog vi hem och fixa lite på facebook..

På nyår så hade vi tänkt.. Jag, alex och andrea att vi först skulle dra på gbgs fyrverkerier och sedan på lite god middag på "skojarbacken" Låter inte seriöst men det verkar vara ett himla mysigt place :)
Sedan bär det av hem till någon själ som skulle kunna tänka sig att ha fest ;D HAHA blir antaglien hos Andrea och Niklas :)

Andrea och jag såg även twilight idag igen.. den var nog bättre idag än sist, kanske för att jag fatta mer.
MEN han är fortfarande inte snygg som alla påstår. Han är charmig men inte snygg nånstans! :P

Neej, men om man skall ta och sova nu kanske? Klockan börjar bli mycket och det känns så fel att lägga sig sent nu för tiden. HAHA störd, jag är som en jävla kärring!! :D






peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0