En trip till Andrea

Nu blev man hembjuden till Andrea så jag traskar dit ett tag och väntar på att Alex min vän kan höra av sig senare!! Ifall hon vill förstås, men det är ju klart att hon vill :O Hon måste ju rädda mig från dårhuset jag skall till ;)

HAHAHAHA skojjaaaaa ;D

Det känns så dumt att man inte är så mycket med Natta.. men hon är ju så ofta här ändå, tar igen det någon dag. Det lovar jag :)

Åhhh va jag vill att Helena skall föda, vill leka med en liten unge igen! Så längesen. Jag passa Natta jämt och ständigt när hon var pytteliten och jag själv var 13 år. Shit var värsta "morsan" då ju hahaha. Ja, tiden springer iväg!!




Oj, nu kunde jag ladda upp bild!! Men så trevligt hahaha
Kolla så cool nattapletan är!



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0