Frölunda-Färjestad

Idag spelar även Frölunda - Färjestad på ULLEVI! Helena och Primus skall gå, jag får aldrig följa med :/ Men biljetterna tog ju slut för över ett halvårsen. Om man inte har kontakter och kan köpa av någon. För att vara den göteborgarn jag är så håller jag ju faktiskt på FBK!

Färjestad har alltid vart mitt lag och kommer alltid att vara! Tror att vi tar frölunda jävlarna faktiskt, de är ju inte så bra ;D HATA MIG INTE NU. Men så är det ju, ellerhur Fäsmö?! Tror det går på tv, skall kanske se.. beror på om Linda orkar HAHA!.





LYCKA TILL!!!

Kommentarer
Postat av: Frugan

ajo för det gick nog bra.. HAHAHA

2009-12-29 @ 02:45:02
URL: http://josspan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0