Go kväll!

Jag sitter hemma hos min kära Alexandra Jansson och fetar mig med chips och cola. Så gott! Fasten jag har simmat idag med Andrea så vad gör lite chips och cola då liksom ;)

Jag gick upp tidigt idag för att möta syrran min för att shoppa på stena line! Det var 25% rea och dels att det redan är mycket billigare ombord än vad det är i land. Så jag fick köpt mig lite smink och annat kul :) Efter det mötte jag Alex och Andrea i stan. Vi gjorde inte så mycket.. det var mest för att hålla varandra sällskap haha. Vi börja med att fika lite på Åhlens café, himla gott med räkmacka!

Efter detta drog jag och Andrea till Lundby för att simma en stund, så himla duktiga! ;DDDD Och nu sitter jag hos Alex som sagt. Min bästaste bäste vän <33333 hahaha :D
Det var la allt för idag ;)




peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0