GOD HALVVIIIIIT JUL!

Jag kom hem för en stund sedan från lilla edet. Har firat julafton där tillsmammans med Helena, Primus och hans familj :) Det har vart himla trevligt och mättsamt! :D

Men fyyfan så stressigt det blev imorse, när jag hade en halvtimma kvar så hade jag precis duschat så skulle klä på mig, blåsa håret, våga håret, sminka mig m.m Och det börjar med att Tessan gör sönder strumpbyxorna. MEN BRA JOBBAT, SMARTASS! HAHA Sedan skulle klänning på... aa men tro fan att dragkedjan går sönder!!!!!!! Så skall lämna in den någondag :) Så vi fick ju åka hem till mig så jag fick ta andra kläder och det gick ju det med, synd bara för klänning :/ Den var ju så snygg... skall kanske byta den eller bara ta pengarna :)

Jag har bara fått julklappar av Helena och Primus idag och då fick jag ett hjärthalsband, parfym DKNY och presentkort på gina tricot. Där ville jag inte egentligen velat haft presentkort för alla handlar där och det är väldigt trist. Jag sa Zara men det blev Gina, jaja glad är jag för det ;)! Mycket nöjdare nu än förra året kan jag ju tala om haha.




Himlagod parfym tycker jag, fräsch!
Hoppas  jag blir lika glad imorgon då jag får mammas och bebbens också :)

Vad har ni fått idag?! :D



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0