Göda mig tack!

Okej, bara för att, så skriver jag ett till inlägg ;D Har ingenting att prata om men dem som vill roas kan gärna gå in på Alex blogg. Hon är så jävla störd men ändå skön! Älskar den tösen HAHAHA :D

Alexandra Jansson


Jag tror jag är hungrig! Alex, ge mig mat för fan... GÖDA UPP MIG! Hahaha
Mata mig som farsan gjorde idag på toan med sin lilla unge! Ungen hade full med mat i käften ändå trycker han in mer haha det var ändå en liten bebis! :O HAHA jag och Andrea såg mest ut så här:



HAHAHAHAHA
Nej det gjorde vi ju inte, så glada var vi ju inte!

såhär såg vi ut:



HAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA!!!!!



peace!







Kommentarer
Postat av: Justine

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! FAN VAD RÄDD JAG BLEV! xD HAHAHA!!!

2009-12-18 @ 19:32:25
URL: http://justineboonyai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0