Godmorron!

Jag vakna av att mobilen ringe men orka inte svara eftersom att det var dolt, men sedan ringer det på hem telefonen och så springer jag upp "tänk om det är flygplatsen som ringer" tänkte jag i all hastighet. Men det var det :( Kommer aldrig få mitt bagage.
Det var iallafall jobbet som RINGDE och jag skall jobba på lördag 7-13 och söndag 6-14.30
Gött, lite tider iallfall ;)

Skall snart börja göra mig iordning, skall träffa Alex i stan. Vi skall först och främst till swedbank.. JAG SKALL HA ETT VISA NU! Försökt två gånger men de säger att jag går back på de och att mina maestro kort funkar i U länderna.. MEN BULLSHIT! funka varken på planet, tyskland, thailand eller i finland så fan ta dem. Nu skall jag ha ett visa, skiter fullständigt om jag går back på det, ingen summa man märker av iallafall!

Senare skall vi på Jul på liseberg och sen blir det lite bio :) MYSMYS :D



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0