Grodan och Paddan

Nu är det så här att, nu skall man tydligen på fest i Partille.
Vilket betyder att Tessan kommer vara bakis när hon jobbar imorgon. Men det skiter jag i, det är inte värt att jobba tre timmar men gör det ändå men då kan man fan unna sig lite dricka eftersom jag har en sådan sugig helg nästa vecka med 9-12!!!!!!!! Kommer sluta om det fortsätter så här, kommer förresten inte ens få tider nästa år, tror jag inte iallafall.

Godan och Paddan mår inte så himla bra idag, båda är deprimerade så jag och den ena saken får pigga till stämningen lite ;) Det är man ju bra på, Grodan garva lite på msn och kalla mig "stördo" HEEEEELL YEAH!

Ne, om man skulle ta o fixa te sig lite nu kanske;)
Håret ser ut som fan och jag har verkligen ingen snygg outfit för fest HAHAHA. Jag och Andrea får se ut som festens skogstomtar HAHAHA



peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0