Hemma i tuve, hemma i mitt rum

Nu är jag hemma och knaprar på marabou choklad haha. Så ovanligt, tar en varje dag typ... shit, TJOCKIS!
Men det är ju gott ;) Imorgon skall ändå jag, Andrea och KANSKE Sofia simma så då simmar man av sig chokladen iallafall, erkänn bra ;D

Simning är himla bra träning, jag kommer sätta igång med det igen. Så skönt, jag hatar att svettas därför orkar jag inte gymma. Men när man simmar svettas man inte eller jo kanske man gör men inget man märker av ;)

HAHA alltså seriöst, hur orkar folk vara så jävla sega?! Jag är ta mig fan snabb på allt!! Men nu vill vi boka bord inför nyår. Vilka segar?! Jo tvillingarna MEN såå ovanligt! Om man skall på fest och de skall komma så får man säga 2 timmar tidigare än bestämt för då kommer de i tid HAHA. Sucksuck :D Men alla kan ju inte vara lika grymma som jag ellerhur?! haha




ett litet konstverk hos helena :)



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0