Huvudvärk så att det skriker om det

Alltså.. det typ blixtrar på ena sidan av skallen, på höger sida. Tänk om det är en tumör?! :O Det gör fruktansvärt ont iallafall. Det kommer bara då och då den där smärtan väldigt jobbigt. Jag skulle svälja en ipren förut men jag vet inte om den åkte ner i halsen :O Det kändes inte och i glaset fanns inget. Det är ju en STOR tablett så den borde jag kännt. Aaaa wierdo x1000 HEHEHE

Det är väldigt fult att jag och alex sitter bredvid varandra med varsina datorer! Fast hennes mac är mer hightech än denna luffdator ;) Nej, förlåt hahaha min är med piss hemma. Hon spelar the sims och jag sitter bara här och ser glad ut HAHA.





Så känner jag mig, fast mer i huvvet! HAHAHA :D så sötsötsötsötsöt!


peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0