Jag är grym helt enkelt

Men jävlar så grym jag är!
Jag har suttit och hjälp mamma med massa skit på www.hemma.emedarbetare.se
Vilken jävla sämst chef de måste ha om de tvingar sina anställda att göra denna skiten, tog mig seriöst två timmar!!

Det är som när man har datorkunskap i skolan fast på mycket mycket enklare nivå må jag säga. Men det var ju så sjukt mycket att det tog sån tid. Nu är hon iallafall klar med uppgiften och chefen lär älska henne för att "JAG" gjorde det så grymt ;)

Jävlar va jag svär, jävlar hit och dit HAHAHA utöka ditt ordförråd Tessan lilla ;) Eller slå upp ditt fina lexikon du fått. Fast jag har ju bara på norska ;D
Jag är ju så rolig hahaha men fy... nej, jag är trött nu... skall sova alldeles strax!






godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0