Jag såg mamma kyssa tomten

Men goddagens mina damer och kanske herrar? ;D Allt fint idag eller? Ja, ingen kommer svara på frågan iallafall haha men ändå.

Jag sitter hemma hos Alex, hon klippte mig nyligen. Det blev sketbra verkligen! Topparna ville jag dock inte klippa nu, blir så kort då :/ hahaha tönt
Vi har hängt i stan idag tillsammans med Jimmy, Egon, Myggan och de små barna. Vi gjorde väl egentligen inget speciellt mer än att vänta och vänta hehe. Jag och Alex köpte med oss lite gott käk hem.. kycklingsalad M-mmmmm ljuvligt! Lika ljuvligt som när jag sjunger med till jullåtarna hahaha. Alex tycker jag sjunger falskt. Men neeeej, det är as vackert :)
Jaja, nu hade vi tänkt att se "tomten är far till alla barnen" HAHAHA fyfan så ball den filmen är, love it!
peace!

Kommentarer
Postat av: Neha

Det är bra med mig, hur är det själv?

Ja den filmen är lite speciell

2009-12-18 @ 19:51:34
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha charmigt :D

2009-12-18 @ 20:53:15
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0