Jobb

Idag sov jag länge! Men det var skönt och jag skulle kunna fortsätta sova om jag ville! ;D Jag och Linda la oss ändå vid halv 4 så att ... jag har bara sovit i 9 timmar iallafall ;D

Jag fick ett mess av min chef som fråga om jag ville jobba på fredag. Vilket är dagen efter nyår. Vet ni vad?! Jag tacka ja :) Jag känner ingen lust för nyår överhuvudtaget. Vi har inget place att vara på och grejer så att varför inte. Jag vill inte mista det lilla jobb jag har heller. Mycket med ob ;)

Jag kan ju fortfarande vara med er och festa en stund men skall inte dricka, inte särskilt mycket. Jag börjar klockan 9 på fredag.

Det var la ett roligt blogginlägg hörrni ;)

Jag skall börja göra mig iordning om en stund när jag orkar, jag och Andrea skall åka och simma. Nu får vi simma av oss allt det äckliga man har proppat i sig under hela julen! HAHA Fan, visst man skall ha lite fläsk man kan ta i, men ändå.. skönt o simma och en liten förändring vill jag allt ha ;)



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0