Jobbjobbjobb

Godmorgon! Så här långt innan jag skall åka har jag aldrig vart färdig! Bussen går om 20 min och jag är helt duschad och klar! Underbart ;D

Idag efter jobbet skall jag simma, duktig som jag är! Efter det blir det till att vänta på Linda så skall vi fara till Frölunda på lite ärende haha.

Det kommer bli så skönt idag med allt för man behöver inte känna någon tidspress eller något. Varje gång jag har festat så har jag fått ta det hyffsat lugnt eftersom jag ALLTID skall jobba dagen efter, folk väljer fel dagar -.- Imorgon är det måndag och jag är ledig och skall absolut ingenstans! Linda är ledig och Andrea är ledig. Ja, det är vi som är på hittils HAHA

Nej, men nu får jag ju strax kuta iväg så inte Tessan kommer försent denna kalla söndag ;) HAHA



peace!

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

att jobba suuuuuuuuuuuuuger!

2009-12-20 @ 09:19:03
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: simone

Hallå goding! hur är det?

2009-12-21 @ 15:46:45
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0