Julafton nummer 2

Då var ännu en julafton överstökad :)
Har vart mysigt idag med god mat IGEN! Åhh underbart, men alla blev jättemätta så fort.. så vi har typ lika mycket kvar i kylen HAHA. Huum, börjar bli trött på detta men jaja, får nog i mig det imorgon som någon slags bakis mat ;D

Skall ut idag med en massor. Jossan fråga om jag ville ut med henne, Jessica och Jessica. Samtidigt som Alex undra om jag ville med på hemma fest. Men fick Alex och Jimmy till att gå med ut på kro9gen istället. Sedan skall Andrea, niklas och tvillingarna också ut så då är vi med dem med. Plötsligt ringer Sofia och vill också på krogen, Emma skalla nog med också. Så vi är en hel del. KUL!!! Skall börja göra mig i ordning strax sedan skall jag förfest med Sofia och Emma. Vi möter upp de andra i stan sen :)


Natta med gran och paket ;D Det klia länge i fingrarna på henne.


Julmat!



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0