Julafton om 1 dag

Men godmorgon!! xD Lite väl sent att säga det menne det är de ju för mig. HEHEHE klockan är 13.37 - ELIIIIIIIIT
Blev jätteglad när jag vakna av att jag såg ett "specifikationsbrev" av grand hotel. Tänkte; Ohhhh nu får jag mer pengar!!! :D Men det får jag självklart inte, det var till deklarationen, kul HAHA.

Skall åka in till stan sedan och träffa Alex. Jag skall köpa mina sista grejer, så skönt. Efter det skall jag ju till min syster och leka lite kärring :)

Shit julafton är imorgon, spännandeeeeeee! Lilla edet, här kommer jag! :D
Gud, är så tråkig hahaha..




peace!

Kommentarer
Postat av: Linda - Rosa chica

okej :D

jag har önskat mig pengar , smink och kläder :)

2009-12-23 @ 13:50:46
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0