Kalkonen själv

Nu sitter jag här och är så jävla proppmätt, känner mig som en fet kalkon eftersom det är de man har proppat i sig plus annat gott! Tackar vi Jossans Mamma och Åke för att de bjöd med mig på god middag :D

Vi var ju som sagt ute igår. Jag, Sofia och Emma drog till PC där Nuri och hans kompisar senare kom. De bjöd på shottar och grejer, TACKAR! Jossan och Jessica kom också efter ett tag. Det var en helgalen jävla kväll alltså! Fyfan och EMMA, fyyfan så full du var men jävlar va ju kul vi hade HAHAHA! Vi skulle senare gå ner till det nyöppnade stället "karisma". Jag och Emma ramla nog 3-4 gånger under vägen. GLAS HALT :O Väl där inne var det la rätt nice. Väldigt blandat folk, alla typer... aa helt okej ;D Ahh men ne det var hel galet verkligen!

Bilder kommer upp så småningom :) Finns bilder på Emmas och Jessicas kamera! :)




peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0