Kurrikurr

Nu sitter jag här, magen kurrar... skall nog käka något innan jag for in till stan då jag skall träffa Sofia, Johanna och Amer :)
Får väl se om man hittar något smakligt ;D Alla har la kastat sig på alla reavaror redan.. Hum det jag vill ha är en bärbar dator. Funderar på att köpa den vita Sony, asnygg! Får bli någon dag när jag vet att den har gått ner lite i pris ;)

HAHAHA alltså jag blir så nervös av att titta på Albert och Herbert va! Dem är ju galna :D

Nej, men nu får man änna ta o fixa te saaaaj!!


peace! ;D

Kommentarer
Postat av: N I L M A

sv: haha ja typ! sa till henne en dag att hon skulle sätta sig vid datorn och pilla lite så hon lär sig någon gång.



efter minuter:

- Maaaalin, vart sitter powerknappen?

2009-12-27 @ 14:53:00
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Bitterfittan

det blir bara filmkväll för min del! (: vad händer för er i stan?

2009-12-27 @ 16:37:13
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0