Magen full med pizza.

Ja, det kan man säga att den är. FYFAN! Så mätt jag är :)

För er som inte visste så fick jag infektion i foten pågrund av myggbetten! HAHA orsaken till min värk i foten vill säga :) Så nu äter jag antibiotika i 10 dagar så NEJ jag kan inte festa med er som gärna vill ha med coola mig överallt (H)

Igår var jag och alex på liseberg, jag vann en stjärnvinst på marabou choklad så fort vi kom in typ. typiskt mig. Vi sprang omkring där i ca 4 timmar sedan drog vi på bio och såg på "Bröllopsfotografen". Den var flummad men väldigt seg i slutet och jag lipa HAHAHA

IDAG DÅÅÅÅÅ.
Så har jag jobbat järnet för att sedan komma hem till min fäsmö och hennes gubbe.
Snälla som de var så åkte de med mig till Kållered för att hämta mitt bagage i ett dött hus. Några levande hundar fanns dock HAHA.

Skall bli spännande att slå in alla julklappar ;)

JAAAAJA nu suckar justine, nu skall vi se på film.. ovanligt?! ;D OUR THING!


PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0