Min vän, min "syrra"

Min lilla barndomspolare Mirella har vart här idag i några få timmar och spendera lite tid med mig :) Alltid lika trevligt att träffa dig ;) haha. Vi har la inte haft så mycket för oss men vi har kollat omkring lite på nätet och Milla blev trött på sin förra hotmail så ni som vill adda hennes nya får kika på facebook. Vi titta även lite på Paradise hotel haha alltså gud, de kan lika väl döda varandra så mycket som de verkar hata varann.




HAHAHA milla, alla hjärtans dag 14 februari 2007.
Vi satt oftast själva så det var jämt vi som fira tillsammans, fint kort jag gjorde på henne då ;) HAHAHA

Nu hade jag tänkt att sätta på "smala sussie". Alex snackar om den och Milla snackar om den. Jag tyckte absolut INTE om den när jag var mindre men kanske för att jag inte förstod filmen riktigt då, så skall se den nu.



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0