Palla inte mer!

HAHA markoolio typ
"jag orkar inte mer, vill inte vara kvar, jag längtar efter er min kära mor och far, när maten smakar skit, jag känner mig så klen, jag hosas hit och dit jag trivs inte i armén, FÖÖÖR JAAG VIILL ÅÅÅKAAA HEEEEM"

Okeej, nu 03.48 så ger jag upp för inatt. Jag orkar inte lägga upp fler bilder har ändå lagt upp 204 bilder eller ngt och då fattas det ändå 4-5 dagar ;) HAHA! Vi gjorde mycket hehe. Så fortsätter någon annan dag.

Någon som vill kika på min bilddagbok? :D HAHAHA lol
17 nov - 2 dec ;)


Nej, nu säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Simone

Hoppas du får en helt nyår gumman, ta hand om dig idag! :)

2009-12-31 @ 13:48:29
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0