Shopping!

När jag väl kom hem från Thailand så hade jag varken en datormus eller något annat jag kunde pyzzla med så var jätte raslös! Så ringde och väckte Alex 11 på morronen och fråga om hon ville träffa mig. Eftersom att hon har saknat mig så otroligt så gick hon upp på en gång och var i stan en timma senare! DUKTIGT ALEX :D Du är min vän ;) HAHAHAHA

När jag åker in till stan så dör min mobil! Jaha, jag som även skulle möta Andrea och Sofia. Hade ingen aning vart vi skulle träffas för hann inte skriva något så jag drar in till Telenor och glor på laddare  och då kommer en söt snubbe fram och frågar om han kan hjälpa mig med något och då säger jag "jag behöver ladda min mobil! Den är död, och min laddare är i finland.. bagaget kommer om några dagar HAHA" Så vi börja tjöta på och snäll som han var gick han in och ladda min mobil utan extra kostnad haha ;D Sedan blev det att jag faktiskt köpte mig en ny mobil ^^ En Sony ericsson w995, som jag har velat ha så länge.. så vafan varför inte liksom haha.
Och vet ni vad, ni blir lurade ;)
Han tar fram en svart mobil och så säger han att den är låst för paketet har en röd prick på sig. och sedan säger hans arbetspolare att dem är låsta ifall paketet är plomberad (vilket mitt paket var) jag bah fan, får väl ta röd mobil då.. Men då sa han, vi kan testa med ditt comviq kost iallafall. Tro fan att de funka utmärkt :D Så de lurar människor med att de är låsta så de skall ha abonnemang ;) HAHAHA lite kul. Så en ny mobil fick jag och kunde även höra av mig till mina söta vänner ;)

Jag och Alex hade bara tänkt o träffas och kika på julklappar men shit va vi shoppa då, jag som nyss kommit från thailand liksom haha. Men jag köpte julklapp till helenas baby och så köpte jag en till nattapletan. Köpte mig själv en asmysig pyamas som även alex köpte. Gud så go den är! Fick även köpa mig en mascara eftersom jag inte har något smink alls här hemma.. sedan bick det bli lite underkläder och så med hahaha :D

Efter en hel dag shopping så drog vi till Axess akuten för att de gör så jävla ont i min fot. Den är svullen som faen och helt blå.. Det är myggbet. KUL! malaria tänkte jag ;) Men ja, hela foten var infekterad av myggbetten så nu skall jag gå på antibiotika i 10 dagar haha spännade.


peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0