Simma aldrig med jobbiga människor!

Nu har jag kommit hem. Vart lite i tvättstugan tillsammans med Andrea och Niklas. Segt det är att tvätta, tar ju 100 år för allting, sedan är det aldrig en liten hög Andrea skall tvätta ;D

Niklas kör på handtvätt ;D


Huuudtvätt ;)


Imorgon skall jag in till stan för att träffa frugan ;D Bara så du vet Jossan så hakar Andrea på. Vi skall köpa nyårskäk efteråt :) Åhh jag måste verkligen hitta det jag skall ha imorgon och inte massa annan skit som man brukar vara rätt bra på att köpa.

Jag funderar på att gå och käka min andra halva av kebabrullen jag käka igår. VET jag simma idag men ändå, den måste käkas upp för fan och jag är hungrig nu ;)

PÅTAL OM SIMNING! Åh, det var den värsta gång hittils. Inte av att det var jobbigt eller ansträngande MEN människorna omkring som också simma. Ville bara gapa och skrika på dem, blev så jävla irriterad. Det var en kines jävel som fan inte kunde simma, GÅ I SIMSKOLA! Han sprattla som fan med fötterna så vattnet skvätte upp aa säkert över 1 meter varje gång. Så simma jag bakom och blev närskvätt hela tiden, fick massor i ögonen! Jag stanna upp så han kunde simma iväg lite. Men när jag väl börjar simma så kommer jag ikapp och det var jävligt jobbigt att simma förbi. ÅHH! Jobbig människa. Sedan var det en kärringjävel som simma så tätt bakom mig att hennes feta äckliga nagel rev sönder hela min tå! Nej, det var inte alls kul idag om ni undra :)



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0