Skit tider på grand hotel

Snart kommer Sofia och Johanna hiiiiit :D så kul så kul!

Åhh, jag orkar inte jobba imorgon, okej det är bara 3 timmar men ändå. Det känns ju så himla ovärt.. tre fucking timmar. Att jag ens tacka ja. Jag skulle egentligen jobbat i fredags och idag med. Men då ringer de i torsdags och säger att jag inte behövs. Kändes ju inte alls förnedrande. Typ sista handsval och sedan behövs inte ens och dessutom får skit tider!

Man får tänka positivt. Eftersom att man är utbildad och är timanställd så är man dyrare att ta in ;D Alla som jobbar på stället har inte ens utbildning. SUCK! tänk på oss då som verkligen behöver jobb och vill jobba med det vi är utbildade till. Jobbsnyltare ;) HAHAHA

Jag kommer banga grand hotel inom en snar framtid och sikta in mig på stena!!!!!
Där vet man iallafall att de vill ha mig ;)


peace! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0