Söndagstråk

Jag sitter här hemma och har väldigt tråkigt! Jag funderar på om man skall gå och lägga sig, men då kan man ju inte somna ikväll.. sen behöver jag inte tänka så mycket på det eftersom jag ändå inte skall jobba imorgon.

Men ändå!
Gör mig sällskap någon :( msn, mobil VAD SOM HELST! men ingen jävel har skrivit till mig på msn sedan jag logga in för 3 timmarsen.. lågt, mycket lågt lika lågt som andreas står upp HAHAHA (justine ;D)

Får väl försöka mig på en liten nedladdning så jag får mysa för mig själv framför en film eller något.


Vill så tillbaka till Thailand!



Nyöppnad restaurang i Ao nang


Phuket - Karon


Maya bay - "The beach"


Bangkok - MBK, köpcenter






peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0