15 timmar

kvar tills planet lyfter ungefär!!
Som vi har längtat! Jag börja räkna ner på 76 dagar och nu är det bara 15 timmar liksom hihihiih
Kommer inte kunna sova inatt, helt spänd av förväntan :D
Det enda jag faktiskt glömde var solbriller xD Men det köper vi där och sedan lånar jag ett par av Joss så länge.

Saw VI var himla bra! Och såklart kommer det att komma massa fler ^^
Alltså ibörjan vrängde magen på sig, så nära på att spy.. inte fräscht någonstans.
A men ne, den var grym!

5 av 5 toasters ;) HAHAHAHAH



peace!

Kommentarer
Postat av: mirella

jag hatar dig, jäääääävligt mycket just nu. ha så JÄVLA kul i fucking kuk thailand!!!!!!!! (puss! dö inte äru gullig!)

2009-11-17 @ 00:27:25
URL: http://twentythree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0