ÅÄÖ

Finns inte i Australien!
Skrev precis med Stanley, himla roligt att höra att allt går bra för honom där nere :D
Det kunde misstolkas himla fel när vi skrev med varandra!

Tessan: lycka till med jobbsökandet och allt annat!! :D
Stanley
: aa tack, annars sa ses vi snart haha
Tessan: neeej, det skall vi inte hahaha :D om jag inte kommer till australien om några år haha
Stanley: hahahaha ...ma gud hora dig

HAHAHAHA fyfan! Låter änna som att jag skall ställa mig på rosenlund så jag kan hora mig lite och få pengar till att åka till Australien! :D

Men neeej, jag tror faktiskt han skrev "må gud höra dig"
Han stack så hann inte fråga, men tror det var så :D



Natti!

Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

sv: haha ja, å han är ju nästan ännu snyggarna i den, då är han ju utan tröja ocg allt, :D haha

2009-11-10 @ 16:36:11
URL: http://blackywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0