Blaskväder!

Inte trevligt väder må jag säga, snö blandat, men riktigt blaskigt alltså! Huvvet fryser ihjäl hahaha :D

Jag har iallafall varit duktig idag och tagit mig till arbetsförmedlingen för att lämna in ett papper! Jag tog en nummer lapp, satt och vänta en stund på min tur. Haha men sedan visa det sig att jag bara skulle slängt pappret i en brevlåda, så jag vänta helt i onödan :)

Sen var jag ännu mer duktig och drog mig in till stan för att träffa Alex. Tog mig även till swedbank för att höra om jag kunde få skaffa ett visakort. Såklart så får jag inte det!! Varför får jag inte det? Har faktiskt inkomst varje månad men han sa att jag skulle gå back på att skaffa ett sånt kort. Så jag skaffa iallafall ett annat maestro kort där jag sponsrar världsnaturfonden med 50öre varje gång jag betalar med kort! :) Haha så snällt av mig ;)

HAHAHA jag var även helt snörrig när jag kom dit, jag kommer fram till disken.

Snubben: TJAA! skulle jag kunna få se id
Tessan: *kollar lite konstigt* Jahaa, tänkte bara vad är det?!
Snubben: haha studerar du eller jobbar du?
Tessan: studerar! Nej, det gör jag inte alls de.. jag jobbar hahahah
Snubben: hur går det idag egentligen?! hahaha



Nu sitter jag hemma och har druckit min andra dos av koleran, hade helt glömt av att det var idag?!
Har det redan gått en vecka, helt sjuuukt :D Vi kommer inte ens hinna åka till Thailand försen vi är hemma igen HAHA Men nu tänkte jag äta, sen skall jag dra till min fru och sova där ;)

btw, fyfan va äcklig andedräkt man får av denna skiten, booorsta tänderna, ja tack :)



ching!


Kommentarer
Postat av: emma

sv; hihi ja visst är dom!:)

2009-11-10 @ 17:15:54
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0