Film dag

Mm, åt tacos förut, det var himmelsk!!

Efter det har man sett på tre filmer. Den första var "Zombieland". Den var väldigt kort och den var inte så bra.. Men den va la godkänd ^^ Efter det kolla vi på en äventyrsfilm,  "Journey to the center of the earth. Den var himla bra.. ngt du skall se fäsmö om du nu inte sett den ;)
Och så har vi även sett "Anakonda". Den är bra som vanligt, det var ju min favoritfilm när jag va liten haha :D

Skall nog sova snart, är ganska trött och sedan skall det bli kul imorron att vara med Linda, det var inte igår ;) Herregud vi är grannar, du bor precis under mig men ändå umgås vi inte. Men imorron, då jävlar ;) Skall även ner till vårdcentralen och höra om man kan få svinissprutan :)
Tror inte det är någon fara, de hade inte tagit in den och gett den gratis om svininfluensan nu inte var så allvarlig. Kan inte svara på dina sms Frugan men jag skall göra det iaf, jag skall ta den!!


peace!

Kommentarer
Postat av: Justine

Tackar för tipset, och hälsa Linda! :D

2009-11-06 @ 12:23:22
URL: http://justineboonyai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0