Har ej haft tillgång

till någon dator under hela dagen så får skriva nu ett litet trevligt inlägg.

Åkte in till stan tidigt imorse med mamma och systeryster för att äta något gott :)
Vi drog till jensens där mamma bjöd oss på god mat. Alltså jag avskyr stället samtidigt som jag tycker om det.
De är så jävla sega på det stället va, vi satt nog där i 2 ½ timma för att bara äta mat och glass, tog sån tid! Ändå var det liksom lunch, det skall gå snabbt och effektivt men nej vad är det?! Jossan, vi kanske skulle söka dit trotsallt och få ordning på stället! HAHA






Efter vi käkat, gick vi runt lite och kika på babykläder! Åhh helena kan du inte skita ut din unge nu :/ Jag kommer skämma bort den såå mycket va :D
Jag och mamma drog senare och storhandla, frysen är nu proppfull!
Sedan har jag bara legat och glott på tråkiga program och bara väntat på att få mitt rum :)
Och nu sitter man här.. och ingen jävel är inne på msn eller något, skit det här ;)



peace!

Kommentarer
Postat av: Nadja

hur lång tid e det kvar nu tills hon får bebisen? :)

2009-11-13 @ 13:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0