Hos sofia

Nu sitter man här hos Sofia ;) Blev att jag åkte till henne idag istället för imorgon, har inte tid imorgon :(
 
Jag drog med Bebben och Natta till torslanda för att Natta skulle dansa.. skönt att man inte var bakis iallafall, drack nog lagom igår. Kom hem 6 imorse haha helt sjukt! Gick från avenyn till Tuve!! HAHAHa tog 2 timmar, men jag hade ju sällskap av Viktor med annars hade jag verkligen inte gått! Då hade jag hoppat in i första bästa taxi.

Efter vi bowla igår (och jag vann i mitt lag) HAHA så drog jag, viktor, johan och rimmy till Viktoria och satt där i 2 timmar, treeeevligt!!

Men nu iallafall sitter man hos Sofia och dricker Sangaria som kommer från Spaninen, sött vin.. himla gott faktiskt.. Blä vill inte jobba imorgon :/ Men måste så får man en liten lön i december hahahaha
Men det behöver man ju inte oroa sig över framöver.. för nu blir det Thailand i två hela veckor!! ÅHHH brunbrunbrun här kommer jag ;) Skall växla in pengar imorron, då känns det real!!!



ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0