Huliganer!

Äckliga, fittiga och det mest sämsta laget vinner! AIK, ta er någonstans!
Och tack vare alla jävla huliganer kunde jag fan inte ta mig hem från stan.. jag hamna mitt i skiten!
Plötsligt märker jag att alla 100 poliser som står på rad börjar springa mot mig och plötsligt blir det ett jävla liv och då visade det sig att jag hade en jävla massa Aik huliganer bakom mig, att jag inte sket ner mig! :O
SÅ rädd har jag nog inte vart på länge, skaka ju i hela kroppen..

Sedan fick man även vänta på bussen i en timma, alla huliganer hängde efter mig kändes det som.. vart jag än hamna så sprang de dit och så blev det ett jävla liv HAHA gud.. men nu sitter jag äntligen hemma, inte i värmen direkt.. svinkallt i mitt rum! Mina händer blir till is!!!!!!


Men iallafall.. gårdagen hos josefine var kul :) Jag var på topp och garva nog genom hela middagen och alla måste nog ha undrat vafan det va för fel på mig hahah.. Jag och sofia var... "fula" typ spöken eller ngt. Roligt att alla verkligen gick in för det också, nästan alla HAHA
Men det var la lyckat och kycklingen var för jävla god!
Tack för allt frugan! det gjorde du bra.. och Emelie med :D








ching ;D

Kommentarer
Postat av: mirella

hahahahahaha!! sexiga du och sofia var!

2009-11-01 @ 21:37:52
URL: http://twentythree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0