Hundvakt

Jaha, då har man lilla puppi hemma :D
passat han halva dagen, hämta oliver 08.40 i stan förut, Sofia skulle till skolan. När vi kom hem däcka jag i soffan och oliver sov lite överallt haha :) Han är såå söt!
Vi har nyligen vart ute på en promenad på ca 40 min, och shit han har pissat ner hela tuve nu! hahaha
De är gött oliver, lägg dina revir, hönö revir ;)

Nu har han däckat under min säng och jag är ganska varm, känns som man vart ute när det är iskallt och man kommer in och är asröd om kinderna så de bränns.. men det är nog så xD För det var kallt ute hahahaha! :D

Skall åka in igen vid 3 för att lämna olli, ett jävla resande.. men vad gör man inte ;)
Ohh va min mage kurrar, hoppas bebben gör något gott sedan..

Juste olli har damsugat ost med ;)



peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0