Hungrig?!

Vafan!
HAHAHA nu ligger jag här och är jättehungrig fasten vi åt precis innan vi la oss.
Grejen var den att jag var typ mätt innan jag börja äta kvällsmat eftersom vi har fetat oss så mycket idag som med donken, donken igen fast bara glass ;D och sedan lite godis på bion som jag knappt fick ner. Och nu kurrar min mage som faen.. Är  jag hunrig eller e jag typ.. nervös? xD hahaha
Resfebern kommer nu ;D  Huum längtar tills vi skall upp så man kan käka, sedan duscha och skrubba sig.
Sedan så... hihihi.. åker vi (H)

Neee får bli sista inlägget för idag men kanske skriver imorron ;D

Oh harregud så gott det hade varit med pizza måste jag bara få säga!



godnatt!


Kommentarer
Postat av: mirella

oj jävlar i helvete vad gott

2009-12-02 @ 23:13:54
URL: http://twentythree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0