Jossposs

Nu ligger jag här hos Jossan i hennes mysiga madrass! Nästan min mysiga madrass, för sover i den så ofta hehehe
Så fult att vi ligger vid varandra med varsina datorer i knät ;)

Förut var även, Zandra, Jessica och Karin här :) Vi såg på Andra avenyn (inte mitt favorit program direkt) Innan hata jag det så grovt och störde mig på att alla skulle glo på det, men nu ser jag själv, är fast.. med de andra ;)

Vi bestämde oss senare för att se på en kul film, jag blev så himla rastlös. Ville ut och springa runt huset några varv .. bara för att göra ngt hahaha typ eller något. Vi såg på .. en film som jag inte vet namnet på och som jag har försökt luska ur jossan i ca 5 min om vad den heter HAHAHA ..
men hon vet inte heller :) Kul iallafall.

Imorron skall vi tydligen till "den lille fete" HAHAHAHAHA askul





peace!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Den lille fetE!!

2009-11-11 @ 02:22:48
URL: http://josspan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0