kurrikurr

Min mage kurrar för fullt och klockan är 01:38, NEJ tessan.. du kan inte äta nu :O
Alldeles försent! Då lägger man sig på de och vaknar asfet hahaha (ser en bild när jag rullar ner från sängen)
Fast det kan ju ha hänt iallafall HAHAHA gjorde det senast hos Joss på halloween.

Skall nog lägga mig nu i min sköna säng med mitt mjuka duntäcke och läsa min älskade bok :)
HEHEHE rätt kul att jag fått Bebben till att läsa mina böcker. Han tjöta jämt om att han ville ha något att läsa så jag föreslog att han kunde börja läsa mina bäcker. HAN, mina damer och herrar... är fast :D
Han läste ut en fet bok på typ 2 veckor, han är ju inte här så ofta. Gud haha. Känner lite press nu, får ju inte läsa snabbare än mig ;D
Fast man skall ju faktiskt njuta av boken, JA tessan.. det skall man!




GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: härligt :D

jo, det är bra med mig :)

vad gör du då?

2009-11-13 @ 10:31:24
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0