Linda dag

Huum idag gick jag upp vid halv 1 och messa Linda, hon hade med vaknat ;)
Sååå efter vi var klara så drog vi ner till vårdcentraöen för att jag ville ta influensasprutan.
TROR NI ATT JAG FICK DET?!
Neeeeej, det fick jag faan inte jävla kärring jävel.. tänk om jag blir sjuk där nere i thailand och inte kommer hem! Det är också en stor risk! Och jag jobbar på restaurang, det är också att ta risker! ALLA BORDE TILLHÖRA RISKGRUPPEN!

Jag menar, tänk om jag blir sjuk.. kanske imorron? Jaa men så blir det när man inte får sprutan, ALLA kan bli sjuka när som helst och jag med dåligt imunförsvar borde få ta sprutan.
Jossan försökte också ta sprutan, men hon fick inte och det var bra annars hade jag fan blivit arg xD
Ja, men jossposs jobbar ju på liseberg, det är också en storrisk! Äsch jävla fittkärring!

För att lugna ner sig lite så gick jag och Linda in i affären och köpte choklad och vandra in i skogen ;) Det blev himla varmt och svettigt xD
Så nu sitter vi här och väntar på att Lejla skall komma hem och ge mig nycklarna, sedan får de även dra så jag och Linda kan komma och dricka öl! HAHAHA (lejla vet om) Så skall vi givetvis passa Nelly :)


fiiiiiis!

Kommentarer
Postat av: Alex

Jaaa men med riskgrupperna menar dom de som har andningsbesvär som astma, hjärtbesvär osv. men de har dock sagt att de med dåligt immunförsvar skall tillhöra riskgrupperna, och det är ett jävla tjat om att folk ska ta vaccinationen för att fler dör. Så förstår inte varför du inte fick ta den, när det är så många som avböjer att ta den. Gå ut i aftonbladet oh berätta och se ledsen ut på bilden ;)

2009-11-06 @ 22:38:45
URL: http://bullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0