Message from Thailand

Har ar det himla varmt men ingen sol idag, SA ATT NI VET DE :)
Igar var det lite blandat av molnigt, sol, osragn hahaha kul. Men da lag vi iallafall lite pa stranden, ja.. nastan hela dagen!! Under regnets tid fick vi skon coconut oil massage som lukta jossans julgodis ? haha ehh a.
Det var valdigt speciellt ma jag saga, de bara dunka i en och drog lite har och var. Nagat ni maste testa om ni aker till thailand :) Idag skulle vi egentligen ha akt till chicken island (on ser ut som en kyckling) hahaha Men vi tyckte det var for trakigt vader sa vi drog ist till ett shopping market som heter Lotus. Dar fick man kopt lite grejer, skitsnygga ogonskuggspennor och en asnice rygglos bh som kostar rov i sverige.

De vuxna ville upp och vila men det orkar la inte jag och joss sa vi drar ist ut pa stan och kollar lite, maste kopa mig en bikini.

Hoppas ni har det regigt :) Sen far vi aven hoppas pa att era solarium gar sonder sa ni inte bli lika bruna som vi kommer vara nar vi kommer hem HAHA.
Juste, julklappar koper jag i bangkok och sedan far jag aven kopa alex klocka och lindas troja, ni som inte bestallt ngt , far inget.. sa rotera lite grann.. kanske lite hardare pa tummen HAHA huuum jaa kort kommer la nagon dag nar man orkar skriva :)

btw frukosten imorse var himla god.



PUSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Gaaah jag är avundsjuk!!

2009-11-21 @ 13:03:38
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0