Mörk, dyster dag

Regn åh men så trevligt.
Nu längtar man verkligen tills man åker till thailand med sin söta och underbara fruga :)

Jag gick upp 8 imorse för att göra mig iordning för att fixa fler p-piller. Och hon kärringen snacka även om att jag kanske borde ta svininfluensasprutan innan vi åker för att det är stor smittrisk på flygplatser. Kanske vi borde göra Jossposs?

Efter det iallafall gick jag raka vägen ner i min säng igen, det är ju så mörkt i rummet nu när det regnar så vakna vid halv 3 igen.. Oj xD
Och då slänger mamma ett brev till mig som jag fått från försäkringskassan. Och alltså herrejääävlar va papper det var att gå igenom, blää men nu kommer jag iaf att få 135:-/dag i 3 månader det är ju göttans ;D

Jag fatta inte riktigt först hur man skulle fylla i, såna krångliga grejer! Så fick ringa arbetsförmedlingen och då visa det sig att jag gjorde rätt, weehuuuuu grymt teeesssaan :D Så nu är det bara vänta på att dra dit den 10 nov så man sedan får man pengar 2 veckor efter :)


Jaha, men nu då?! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0