Näsproblem!

Jag fick aldrig tillgång till en dator igår, därför kunde jag inte skrivit ett trevligt inlägg
Men jag jobba igår efter det så var jag med Linda och Lejla.. senare såg vi på fucking åmål.. lika roligt varje gång :)

Idag har jag nyst över 100 ggr, garanterat.. förskyld eller så är de för att jag inte ätit mina allergitabletter på väldigt länge.. Så jag fick stå i disken idag på jobbet, ser ut som en drogad hund med röd mule ;D HAHA
Jag skulle köpa allergitabletter efter jobbet men de kosta mer än jag trodde, så åkte hem och hoppades på att apoteket här på torget var öppet, men självklart inte! Så får åka in till stan igen -.- Faan orkar inte.. går bara och nyser.. HORNÄSA :)

Skall även vara med Fäsmö, Linda och Lejla idag :)



fiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0