Ohooo

Alltså jag vet inte riktigt om det skulle passa mig, men blev grymt sugen på att börja i streetdance nu när man sett step up 1 & 2! xD Eller varför inte breakdance som Linda fråga om vi skulle börja i!
Linda jag är fan nästan på alltså, hade vart rätt ball ;)

Nej, nu får det bli lite annan drama med lite intriger som One tree hill ;)




HAHAHAHA Alex du är så jävla störd! Hon ringer en signal men lägger på.. fan hon ringer igen...
Iallafall HAHAHa så skickar jag ett mess och bah vafan sysslar du med?! Sedan ringer hon igen och bara asgarvar som ett jävla as och kan inte sluta sedan till slut får hon fram "jimmy är sur" HAHA sen lägger hon på, whata?
När hon nu ringde så sa hon "tycker du att man skall få fisa i ett förhållande?"
HAHAHAHAA klart som fan att man skall få, annars får man ont i magen! Sedan så är de ingen idé att gå till toan och för de ekar hahahaa :D



peace!

Kommentarer
Postat av: Justine

jag fiser hela tiden! :D ..nu fes ja också. Fan vad det luktar!

2009-11-09 @ 23:57:33
URL: http://justineboonyai.blogg.se/
Postat av: Alex

HAHAHA! Han var grinig hela kvällen sen xD Sen sa han.. du kan väl göra det tyst om du ska göra det.



så töntig :D

2009-11-10 @ 10:16:43
URL: http://bullis.blogg.se/
Postat av: Linda

haha jaaa, börja i breakdance med mig! hohoh :D

2009-11-10 @ 17:43:24
Postat av: Anonym

(Y)

2009-11-11 @ 17:35:54
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0