Resfeber

Jaa nu börjar Tessan faktiskt få resfeber..
Jag håller på att packa men jag kommer garanterat att glömma något.
Jobbigt att jag skall jobba imorgon, måste släpa med mig resväskan till jobbet.. suck!

Imorse vakna jag av gud ;D
HAHA ne men seriöst, klockan var inte ställd men ändå vakna jag 07.14, precis då jag skulle upp! Helt otroligt, kom dock 5 min försent och då får jag höra på jobbet "men vad gör du här?! Du börjar 9?"
Yvette hade faktiskt sagt till mig 8-12 så då gick jag efter det ;)

Nåväl... nu väntar de på mig
Jag, bebben och natta skall till Liseberg hehe :)


ching!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: härligt! :)

jo, det är finfint!

vad gör du för något då?

2009-11-15 @ 16:05:41
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0