Så trött!

Jag gick upp ur sängen nu 13.35, fast jag vakna vid 1 men orka verkligen inte ta mig upp.. vad finns att göra?
Sitta här och skriva liksom ^^
Jag skall iallfall vara på backaplan halv 4 för att träffa Bebben och köpa en maskerad dräkt till Nattapletan som skall ha maskerad på dagis imorgon med alla ... småttingar.

Natta: Jag är kär i izmal, aiman, yoichi och hampus... men izmal är goast!
VAFAN?! HAHAHAHA

Jaaa dagens ungdomar, hon och hampus brukar även torka varandra i rumpan när de skitit, berätta hon igår vid matbordet haha.


Huum.. jaa det var allt för mig för stunden.


fiiiis

Kommentarer
Postat av: Justine

Det märks vem som är hennes faster ;)

2009-11-05 @ 14:13:51
URL: http://justineboonyai.blogg.se/
Postat av: Tessan

hahaha käften :D

2009-11-06 @ 00:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0