sängen!

Det finns inget bättre än att lägga sig i sängen när man är som jag är just nu! Snorig som ett jävla as och en liten bonus för philadephia mackorna ;)

Kom precis hemifrån Justine.. Vi var nästan hela gamla gänget samlat vilka består av: Jag (H), Justine, Andreas, Linda, Lejla och Milla.. Rätt trevligt fasten hälften av oss somna när vi skulle se en film som var "SKITGRYM" enligt justine haha :D Inte min typ av film iallafall ;)

Hoppas iallafall att man är helt frisk tills man åker till Thailand.. eller a helt frisk blir ju jag aldrig, men icke snorig då :) Sedan så börjar man bli lite nervös nu inför resan. Frugan har skrämt upp mig alldeles för mycket. Hon är dundersäker på att det kommer komma en tsunami som dränker oss.. och sen kommer vi tydligen få svininfluensan med så att vi inte kommer hem. Känns som att det kommer bli en väldigt bra resa ;D hahaha




peace!

Kommentarer
Postat av: Zandra

MOHAHAHA det är jag som printat in i henne att det kommer komma en tsunami. och det kommer det, annars kommer ni dö av en bauta stor elektrisk manet som strömmar ihjäl er ! hahaha du gör rätt i att va rädd ;)

2009-11-08 @ 22:44:29
Postat av: M A L I N

haha ja visst serru! :)

2009-11-08 @ 23:25:03
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: mizthanguyen/v.

fin blogg :)

2009-11-09 @ 08:55:49
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0