skinkan är framtagen

då menar jag inte vilken skinka som helst utan julskinkan! Åhh så gott.. käka julskinka med ägg, kändes som jul. Det tyckte inte alex om att höra.. sånt skall ju väntas till jul ;) Äsch whatever, folk dricka julmust då kan jag käka julskinka. Funderar på att skära upp fler bitar, är fortfarande ashungrig.. fast har iof inte ätit så mycket det senaste ändå.. DUKTIGT AV MIG :D

Imorgon hade jag velat sova länge, men det kan man ju inte. Alltid massa ärenden som man har att fixa så skall faktiskt upp klockan 8 imorgon på min lediga dag hahaha DUKTIGT AV MIG x2 :D

Nu går även "På smällen" på tv, haha den är kul. Så jag tänkte glo vidare på den! :D



fiiis!!

Kommentarer
Postat av: mirella

åååååååh vilken stor lust jag fick till att slå till dig nu! julskinka, fy tusan vad gott :(((

2009-11-01 @ 21:37:03
URL: http://twentythree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0